LÁTVÁNYTERVEZÉS
elkészített munkák: 462 db
elkészített munkák: 462 db
A látványtervezés célja ,hogy megmutassuk az ingatlanban rejlő lehetőségeket. Alkalmazható új építésű, használt, vagy felújításra szoruló ingatlanoknál is. A látványtervezés során előzetes felmérés alapján, meglévő alaprajzból, vagy akár fotó alapján is elkészíthető a kész termék, amit több formában is át tudunk adni. Lényege, hogy a megrendelő igényei szerint virtuálisan berendezzük az ingatlant, ezzel bemutatva, hogy a berendezés, felújítás, esetleges átalakítás után milyen képet mutatna.
Új építésű ingatlanokhoz
Teljes látványterv
Felújítandó ingatlanokhoz
Teljes látványterv
Üres ingatlanokhoz
Fotóbeillesztés
Átalakítandó ingatlanokhoz
Teljes látványterv
A látványtervezés eredményét több formában is kérheti, 3D-és alaprajzként ami a már átalakított, és berendezett ingatlan felülnézeti képét mutatja, de ehhez természetesen kérhet külső-belső képeket, melyek segítenek bemutatni a lakás hangulatát, az abban rejlő lehetőségeket. Elérhető ingatlanséta a látványterv alapján, ahol virtuálisan bejárhatja illetve bemutathatja a már berendezett épületet, lakást. Az előbbiek mellett, kérhet a látványtervből készített animációt, amely lényegében egy rövid videó, mely hasonlóan a külső-belső képekhez, segít átadni a ingatlan hangulatát, illetve egységes képet ad arról. A virtual staging során egy adott képet rendezünk be illetve alakítunk át, a megrendelő igényei szerint. Pontos tervek alapján makett vagy stand is készíthető, amely egy valós, kézzelfogható változata az elképzelt terveknek melyet 3D nyomtatással készítünk, illetve a részleteket kézzel, aprólékos, és precíz munkával festjük meg, illetve alakítjuk ki.
Ezekhez a megtekintésekhez személyes jelenlét szükséges. Ezeket a bemutatókat kiállításokon, bemutató termekben, kiadvnyokban szokták használni.
jelenlegi használt állapotra
Igen, mivel a két hirdetés árazása is és a kivitele is másról szól. Csak a cím és az eladó személye lesz ugyanaz, és a dupla hirdetés dupla költsége.
Nem. Ugyanaz az ingatlan lesz eladva a jelenlegi állapotában. Ezt a hirdetés szövege is egyértelműsíti. De aki felújított ingatlant keres, és beleszeret az elképzelésbe, annak a megküldött részletes költségvetés segíteni fog, hogy friss kivitelezői ajánlatot tudjon bekérni saját magának. Ezzel a vásárlási döntést megalapozottabbá tudjuk tenni, ezzel is bátorítva az ajánlatadást.
Dupla hirdetéssel olyan célközönséget is elér, mely alapvetően nem gondolkodik csak újszerű, vagy felújított ingatlanok vásárlásában. Őket bátoríthatjuk használt ingatlanunk vételére, ha adunk hozzá konkrét elképzelést és felújítást lefedő költségszámítást.